Nissan обяви европейските си продажби, възлизащи на 57 457 единици за юни 2011 г. Това представлява увеличение от 8 % в сравение със същия месец през миналата година. От началото на годината, Nissan е продал в Европа общо 351 668 превозни средства, подсилени от популярните кросоувъри Qashqai, Juke и Murano. Повечето модели в сравнение с 2010 г. отбелзяват ръст в продажбите си, което допринася за увеличение на пазарния дял на компанията с 3,4 % през юни. От началото на годината до сега Nissan вече има 3,6 % пазарен дял в целия европейски пазар.
Ванът N200 продължава да бъде успешен с над 1570 продадени единици през юни, което представлява увеличение с 29 % в сравнение със същия месец през 2010 г. Новото супермини Micra също отчита ръст от 11 % за същия месец.
Русия, най-големият европейски пазар на Nissan, продължава да играе ключова роля за марката. През юни продажбите достигат 10 367 единици или 4,4 % дял от пазара, в който Nissan остава най-продаваната японска марка.
За да даде на клиентите си още по-голям избор, през септември компанията пуска нова версия на модела Micra, който ще се задвижва от 1,2-литров 3-цилиндров компресорен бензинов агрегат, отделящ само 95 г/км вредни емисии CO2, което го нарежда сред едни от най-екологичните бензинови модели в света.
 
       Hyundai стартира лятна сервизна кампания
      Hyundai стартира лятна сервизна кампания
    
     
       Започна производството на новия Beetle
      Започна производството на новия Beetle
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!